תנובה משיקה לראשונה בישראל: סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב

עפר גדנקן No Comments on תנובה משיקה לראשונה בישראל: סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב

תנובה משיקה לראשונה בישראל סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO טבעונית על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשרים בויטמינים ובסידן, בכשרות בד"צ העדה החרדית. הסדרה תגיע במארז של 6 בקבוקונים 100 מ״ל כל אחד, ומכילים חיידקי יוגורט וביפידוס, מועשרים בסידן ובוויטמינים 12B, C ו-D ולהם מרקם דומה למשקה החלבי האהוד כל כך גם על ילדים. מדובר במוצר שפותח במחלקת המו״פ של תנובה בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם שיתקבלו היטב על ידי ילדים ומבוגרים כאחד, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים וקרובים למוצר החלבי.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "בקבוקוני Alternative BIO יתנו פתרון לקהלים שונים ויאפשרו להם לשלב משקה מבוסס שיבולת שועל ושקדים בתזונה היומיומית. זיהינו את הפופולאריות של משקאות בבקבוקים קטנים, ומעתה גם קהלים נוספים יוכלו ליהנות ממשקאות בריאים מהצומח ובמנה קטנה לדרך".

לדברי  בצר "שוק תחליפי החלב נמצא בשנים האחרונות במגמת צמיחה, עם גידול של 12% בשנה האחרונה ומגוון הולך וגדל של סוגי מוצרים. תנובה פועלת להרחבת מגוון המוצרים ופיתוח סגמנטים חדשים, שנותנים מענה לצרכי הורים לילדים, מפחיתנים ועוד. בקבוקוני Alternative BIO יתנו פתרון לקהלים שונים ויאפשרו להם לשלב משקה מבוסס שיבולת שועל ושקדים בתזונה היומיומית".

לתנובה יש כיום משקה BIO בבקבוק גדול יותר על בסיס סויה וזו הפעם הראשונה שהיא מפתחת משקאות BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים שנהנים מצמיחה מואצת בקרב צרכנים בכל העולם.

מצ"ב תמונה. קרדיט צילום: יח"צ תנובה

סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO – מארז 6 בקבוקונים, 100 מ"ל כל בקבוקון

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.



0 תגובות